wtorek, 14 września 2010

Lubię...

Mamsan, ogromnie mi miło, że zaprosiłaś mnie do blogowej zabawy.
Lubię wiele rzeczy, więc wymienię te, o których najczęściej myślę i które są po prostu częścią mnie i mojej codzienności.

Lubię
... pomysłowość moich dzieci.




... patrzeć na ich wzajemne czułości. I uśmiechy na ich twarzy.






...zachwycać się pięknem okolicy, w której mieszkamy od 15 miesięcy.






...kolor zielony i wszystko, co jest w tym kolorze.




...zapach trawy skoszonej, ale szczególnie tej pierwszej, wiosennej.




...kwiaty, kwiaty, wszelakie.








...marzyć o moim ogrodzie, o tym, jak będzie wyglądał, gdzie i co w nim zaplanuję, jakie kwiaty i krzewy w nim posadzę. Koniecznie z dużym oczkiem wodnym.







...zachody i wschody słońca.






...chmury, grę światła, kolorów. Na chmury mogłabym patrzeć godzinami.








...i zawód, który wykonuję.



I oczywiście lubię to wszystko, i jeszcze więcej, utrwalać na zdjęciach, tak jak umiem, choć może bardziej nie umiem. Ale to lubię.
I mogłabym jeszcze długo wymieniać, ale wypada już skończyć:-)

Dopisuję!
Zapomniałam przekazać pałeczkę z "Lubię" dalej. Ale już zapraszam:
Małgorzatę
Dag
Hanti.

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta lista i jej fotograficzna oprawa.
    Naprawdę lubisz zielony:)
    Zdjęcie okolicy robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Delie, miło mi, że Ci się podoba.
    Okolica przepiękna! W pierwszym tygodniu po przeprowadzce chodziłam tylko od okna do okna i się gapiłam. Zresztą, dalej to robię...
    Może kiedyś, jak będę miała lepszy aparat uda mi się więcej pokazać.

    Magdaleno, nie kuś, nie kuś...
    Bo Was zanudzę:-)

    Miłego dnia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. złożyłam podanie o przyjęcie do przedszkola takiego jednego. Zobaczymy czy się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie to mistrzostwo świata :)
    A dwa kolejne, z braterskimi czułościami rozłożyły mnie na łopatki.
    Chmury z całą pewnością znalazłyby się również na mojej liście, codziennie inne i zawsze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha, czyli 1:0 dla moich łobuzków!
    Właśnie mi uświadomiłaś, że pałeczki z "Lubię" dalej nie przekazałam... Już się poprawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie Twoja lista i widze, ze wiele tych samych rzeczy lubimy... :-) a okolica tam gdzie mieszkasz wyglada pieknie, takie miec widoki to marzenie...

    Pozdrawiam. M

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż miło się czyta...a po fotach widzę, że jednak mieszkasz w przeciwnym kierunku ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamsan, o Twojej liście pomyślałam tak samo jak Ty o mojej:-)
    Na pewno by Ci się tutaj podobało. Już widzę jakie piękne zdjęcia być tutaj zrobiła!


    Anik, dzięki:-) Mam nadzieję, że się nam uda...

    OdpowiedzUsuń